Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

 Αυτό είναι το blog ενός desperado που περιπλανιέται στη λογοτεχνία, εκεί που δεν υπάρχουν κανόνες.Τα τελευταία χρόνια οι καλύτερες και πιο σφαιρικές βιβλιοπαρουσιάσεις γίνονται στο διαδίκτυο.Οι αναρτήσεις του librofilo, του ναυτίλου, της αναγνώστριας και άλλων πολλών θα είχαν δίχως υπερβολή περίοπτη θέση σε ένα καλό έντυπο για τη λογοτεχνία.Τέτοιου είδους ιστολόγια με την συν τοις άλλοις εξαιρετική αισθητική τους δε μπορούν παρά να αποτελούν πρότυπα για οποιαδήποτε ανάλογη προσπάθεια ξεκινάει.
 Δε σκοπεύω να δημοσιεύσω κριτικές γιατί απλούστατα δεν είμαι ειδικός· το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να γράψω την άποψή μου για βιβλία που διαβάζω, μια άποψη απόλυτα υποκειμενική.Κατά διαστήματα, μάλλον μια φορά το μήνα , θα αναρτώ και κάποια αποσπάσματα και κυρίως ποίηματα που μου αρέσουν.
  Για αρκετούς μήνες ανέβαλα τη δημιουργία του blog θεωρώντας πως ίσως να χρειαζόμουν περισσότερη αναγνωστική εμπειρία για να είναι το εγχείρημα επιτυχημένο.Σύντομα όμως κατάλαβα πως ακόμα και στην πέμπτη ή την όγδοη δεκαετία της ζωής μου δεν θα έχω διαβάσει αρκετά, ούτε τα μισά από αυτά που θα ήθελα και επομένως κάθε καθυστέρηση είναι μάταιη.
    Και επειδή η λογοτεχνία είναι και επικοινωνία ,τα σχόλια είναι ανοιχτά για όλους.Το blog θα έχει περισσότερο νόημα και για μένα αν οι γνώμες μας για συγγραφείς και βιβλία αντιπαρατεθούν.Ξεκινάμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου